Verzending

We bezorgen in heel Nederland en dus ook op de Waddeneilanden.

We werken samen met DHL om jouw bestelling compleet en tijdig thuis te bezorgen. Als een bestelling bestaat uit artikelen met verschillende levertijden, dan voegen we de artikelen samen zodat de bestelling compleet bezorgd kan worden. Het artikel met de langste levertijd bepaalt dan de eerstvolgende beschikbare bezorgdatum. Op de bestelbevestiging die je na een bestelling per e-mail van ons ontvangt, staat meer uitleg over de bezorgmethode die voor jouw bestelling van toepassing is. 

Bestellingen voor de Waddeneilanden bezorgen we, in verband met de oversteek, 1 of 2 dagen later dan de geplande bezorgdatum.

Mocht je je bestelling willen ophalen kan dat ook. Zie de veelgestelde vragen voor meer informatie hierover.

Thuisbezorging door DHL
Je kunt je order volgen via track & trace van DHL. Hiervoor ontvang je een link via e-mail. We doen onze uiterste best om pakketpost op tijd te bezorgen. Het is echter in een enkel geval mogelijk dat door omstandigheden de bezorging is vertraagd.

Niet thuis? DHL komt gratis een tweede keer bezorgen. Je kunt voor de tweede bezorgpoging zelf een afspraak inplannen bij DHL. DHL levert bij niet thuis ook bij de buren. Je buren tekenen dan voor ontvangst en je kunt je pakket bij hen ophalen.

Thuisbezorging van grote en/of zware artikelen door DHL 
In het bestelproces kies je de gewenste bezorgdatum. Voor de levering van grote en/of zware artikelen wordt dan ook op deze dag een afspraak ingepland met de vervoerder. Je weet van tevoren in welk tijdvak de vervoerder langskomt. Per sms en/of e-mail ontvang je namelijk tijdig (voor levering) een bericht over het tijdvak van de bezorging.

Omdat thuisbezorging van grote en/of zware artikelen op afspraak gaat, moet je op het afgesproken tijdstip op de bezorglocatie aanwezig zijn. Ben je op het afgesproken tijdstip niet aanwezig, dan maak je via de vervoerder een nieuwe bezorgafspraak. Dit kan bijvoorbeeld. met het kaartje dat de vervoerder bij je in de brievenbus heeft achtergelaten. Je betaalt dan wel opnieuw bezorgkosten.

Grote en/of zware artikelen worden geleverd tot over de eerste drempel. Levering over de drempel moet dan wel fysiek mogelijk zijn in de originele verpakking. Onze vervoerders bezorgen standaard op alle etages als er een lift aanwezig is én de artikelen ook in de lift passen. Is er geen lift aanwezig dan wordt er geleverd tot maximaal de 3e etage. Dit in verband met de ARBO wetgeving. Heb je een etage binnenshuis? Dan wordt er alleen geleverd tot over de eerste drempel na de voordeur. En dus niet tot op de etage binnen de woning.

KLANTENSERVICE

VOLG ONS VIA

©2019 GezondVanVeldEnBos. 

0
  • Black Instagram Icon